Måndag

Shobre.
Alltså, att gymnasiet skulle vara annorlunda var jag helt med på, no surprise liksom. Men vi har verkligen chockstartat med inlämningsuppgifter och läxor. Helt amazing faktiskt. Måndagar är även våran längsta dag, tjugo över 4 slutar vi och då är jag rätt jävla slut. Dock slutade det inte där, utan har pluggat HELA kvällen, och har fortfarande mer att göra..
Iaf, så hade jag fotbollsmatch igår. Gick väll lite åt helvete. Min älskling kom hit på kvällen och sov här. Så sjukt underbart så fick iaf en grym start på veckan när jag vaknar med min fina pojkvän brevid mig.
Imorgon slutar jag tidigt, och då blir det hem och plugga och sen gå på introduktion på donken. Soft ree.
Dags att sova snart tror jag. Pussss.
 

Kommentarer
Postat av: Mallan

Vilket gymnasie går du i? :D

2012-09-03 @ 23:45:26
URL: http://malinpalm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0