Det här med studiedagar..

Det funkar inte för mig. Egentligen funkar själva pluggandet inte alls för mig. Eller, det är klart att jag pluggar om jag MÅSTE, om det är en uppgift som ska lämnas in dan efter eller så, men att bara plugga lite.. Näe.
Har ingen motivation till att plugga. I sjuan var jag galen, i åttan började jg tappa motivationen lite grann, en period i nian var den helt borta men kom tillbaka. Nu, så är den där ibland, i vissa ämnen. Och i vissa ämnen finns den inte alls.
Och jag vet att studiedagar är bästa möjligheten till att sätta sig ner och göra allt jag borde göra, men så blir det inte och sen sitter jag på kvällen och har ångest över att jag inte tog vara på tiden.

Mamma oroa dig inte, jag vet exakt vad du tänker, och att du vill att vi ska sätta oss ner och prata om det här. Jag vet exakt vad du kommer att säga, "Det skrämmer mig". Men please gör inte det, jag ska fixa det här och jag ska hitta motivationen igen men låt mig fixa det på egen hand utan att vi blir osams eller långa allvarliga samtal.

Osöckeosqpbakiwlwldq jag vill vara duktig som alla andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0