slut för alltid?

Jag kollar mig i spegeln, vad fan är det som händer? Jag håller på och gå sönder, det måste vara en dröm, men vad fan är det med mig. Hög som ett hus, om någon kunde se mig. Fan vad patetiskt.
Har gått för lång tid sen hon och jag tog ett snack och vi sa vad vi tyckte. För nu studsa allt vi säger bara mellan munnarna fram och tillbaks som ett rykte. Om vi bara kunde va som vi tänkte, båda försöker men saker förändras.
Jag kollar mig i spegeln, vad fan är det som händer? Jag håller på och gå sönder, det måste vara en dröm, men vad fan är det med mig. Hög som ett hus, om någon kunde se mig. Fan vad patetiskt.
Har gått för lång tid sen hon och jag tog ett snack och vi sa vad vi tyckte. För nu studsa allt vi säger bara mellan munnarna fram och tillbaks som ett rykte. Om vi bara kunde va som vi tänkte, båda försöker men saker förändras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0