hola

Hade en sån grymt underbar fredag.
Efter skolan drog jag och var barnvakt, åt FA-middag på donken, mötte Melissa och hennes polare Oskar. Åkte till Grönan, kom in på typ 3 sekunder hahaha suckers ni andra som stog i kö.... Grymt bra och rolig konsert. Ba fucka ur på en rullstol!!
Haha, sen drog iaf jag och Melissa hem till mig och duschade, åkte hem till my bro Oscar, käkade pannkakor, tittade på Never say never och bara hade det allmänt mysigt. Kom hem rätt jävla sent, somnade sent, vaknade sent, gjorde underbar frukost, och nu har Melissa lämnat mig.
Idag vet jag fan inte vad jag ska göra. Funderar på att vara lite kreativ och typ sy om kläder eller nått.
Äsch jag vet inte, tror iaf det blir middag med min broder ikväll och sen kanske träffa brudarna. We'll see.
image description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0