el me on blandade solsemestrar..

Vaknar upp i en lägenhet, äter frukt till frukost, tar strandväskan och promenerar ner till stranden. Solar och badar i flera timmar, pausar för att gå upp till Supermercadon för att köpa lunch, ligger och solar i flera flera timmar till. Går tillbaka till lägenheten, vilar en stund, duschar och fixar sig, spelar spel och dricker drink på balkongen, när det börjar bli mörkt går ut på stan på jakt efter restaurang, äter underbar mat, äter glass på heladeria, går hem sent och lägger sig, sen samma sak nästa dag. Älskar det livet.

Kommentarer
Postat av: emmamongoemsi

Åh vilka underbara bilder allihopa, men jag tror verkligen inte att jag sett dom bilder du la ut på mig förut?! :O Jag vill seee doooooom

2012-05-30 @ 18:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0