don't love me later

Är fett förvirrad. Jag saknar dig verkligen. There, I said it.
Men vet inte vad det betyder längre. Vet inte vad nånting betyder längre.
Känns bara som om folk säger så mycket tomma ord.
"Du kan lita på mig", "Jag kommer inte säga till någon, jag lovar",
"Jag kommer finnas för dig oavsett vad", "Jag ska kämpa för oss",
"Jag älskar dig".
Vill verkligen kunna lita på folk, men har varit igenom för mycket skit, vet inte riktigt längre vilka som går att lita på och vilka som inte gör det. Grejen är den att jag litar för enkelt på folk, jag är naiv och tror verkligen att folk håller det dom lovar. Men det har visat sig att jag har varit lite för öppen med mig själv, vad jag känner och tycker. Saker man säger till folk stannar inte där, det sprids vidare. Antar att det bara är att acceptera typ.

Kommentarer
Postat av: mallank.

Lite efter men tänkte först ba hålla käft om de men iaf.. kändes precis som att någon skrivit av mina tankar och känslor.. Ville bara dela av mig av det.. hehe :')

2012-05-13 @ 20:33:23
URL: http://ooui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0