as promised bästabror

Lovade ju att skriva ett inlägg om dig, så here it comes.
Kommer ihåg när du började i min klass i 6an, hatade dig redan då. Nej jag skojar bara, men vi har alltid haft en slags hat-kärlek till varandra. Iaf jag till dig. I början var det övervägande hat eftersom du alltid jävlades med mig, men genom våra 4 år i samma klass har det blivit mer kärlek. Har vant mig vid dina skeva skämt och fula ord, slutade även att slå dig för ett tag sen. Tror inte riktigt någon förstår våran sjuka humor, börjar fan garva bara jag tänker på det. Du kommer alltid att vara den där jobbiga lilla skitungen, bara det att du kan vara seriös också. Känner verkligen att jag kan prata med dig om allt, och jag vet att jag kan lita på dig till 100%, för det är något vi snackat mycket om, och som vi tycker väldigt lika om. Berättar man något i förtroende så stannar det där. And I promise, alla vara kik-konversationer följer mig till graven.
Känns rätt weard att vi inte kommer att gå i samma klass nästa termin. Vem ska sitta och tjata på mig om tuggummi tills mina öron blöder? Haha you sneaky little bitch, du kan fan lukta dig till ett tuggummi på mils avstånd.
Kommer sakna ditt sätt att få alla i klassen att dö av garv, kommer sakna hur du blir portad genom att bara visa dig inne på Uppis, kommer sakna "EEEYYY, SKOGS!!" och våra samtal till tunnelbanan efter skolan. Kommer aldrig att glömma hur mycket du ställt upp för mig, när jag kom och kraschade hemma hos dig mitt i eran grabbkväll, eller när vi låg och tittade på 'Never say never'.
Hursomhaver, ska inte skriva någon bok eller bli alltför deppig, men vill bara säga att jag är sjukt glad över att jag lärt känna dig och att jag kommer sakna dig.
image descriptionimage description

Kommentarer
Postat av: Oscar din bästa broder

<3

2012-05-24 @ 19:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0