Aj...

Orkar inte lägga in bilder från Valborg här på bloggen, inte just nu iaf.
Hade iaf en myyysig kväll med först middag här hos mig, och sen hängde vi borta i Sockenplan resten av kvällen.
Var så trött när jag kom hem inatt att jag somnade med alla kläder på.
Imorse var det bara att käka frukost och dra iväg till IP för samling, och sen åka ut till Ösmo på match.
Sjukt rolig match faktiskt. Låg under med 0-2 i halvtid även fast vi hade haft minst 10 skott på mål och dom bara 2. I andra halvlek vände vi och vann tillslut med 4-2. Hände ju lite roliga grejer under matchen också, Emina hamnade i bråk och jag paja näsan. Blev typ fälld av en tjej, flyger upp i luften och landar på ansiktet. Kan säga att den vita matchtröjan inte var så vit sen, och det känns nu som om jag brutit näsbenet.
Så vi rullar. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0