varför anstränga sig när man inte får något tillbaka?

Hade lagfoto imorse, såg ut som ett mongo. Drog hem efter å städade hela lägenheten, mami kommer hem ikväääälll. Tycker fan jag och min bror har varit duktiga som klarat oss i 4 dagar utan att bränna ner hela huset. Åkte och mötte Melissa, tjillade runt på söder ett tag och snackade om massa grejs. Skönt som satan. Blev kär i en väst. Är helt pank. Blev även fett tpl idag när jag insåg att jag inte kommer kunna gå på en enda Bajen-match den här säsongen pga att jag är pank och alla säsongskort snart e slut och imorgon alla biljetter likaså. Men aa what to do liksom, man kan inte få allt här i världen. Måste dock skicka in min jobbansökan till donken snarast. Nu ska jag vika ett berg med kläder och sen kanske rensa min garderob.. Så om nån vill ha kläder är det ba att säga till asså. Eller ska man sälja dom på typ blocket/tradera eller nått?

Kommentarer
Postat av: J e N n I f Ö r

JAG VILL HA KLÄDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D <3

2012-03-26 @ 16:17:34
URL: http://randomshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0