världens bästa natt

Igår vid 9 klättrade jag och Emma upp på Hammarbybacken med filtar och grejer. Sen satt vi där, och såg en helt fantastisk solnedgång. Helt galet fin var den. Vi flummade runt ett tag, sen kom John & Markus och gjorde oss sällskap en stund. Runt 2 började det bli jävligt mörkt och kallt och vi var påväg att ge upp. Men fan vi krigade kvar ändå. Halv 4 gick solen upp, och det var fan det coolaste jag sett. Helt sjukt. Låg där under var filt och lyssnade på The Circle of Life (Lejonkungen-låten) och var helt hypnotiserad typ. Gick hem vid 4, hade tänkt stanna ute hela natten men det regnade lite och vi frös hah.. Upptäckte att jag hade glömt mina nycklar så vi kom inte in, som tur var så hade mamma inte telefonen på ljudlöst så hon kastade ner nycklar till oss..
 
Helt underbar natt spenderad med min bästavän.
 
Bilder från min kaaaamera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0