SOMMARLOOOOOOOOOOOV!!!!!

Ohmygod. Äntligen äntligen äntligen har vi sommarlov. Det är så sjukt jävla underbart så jag vet knappt vad jag ska säga.

Avslutningen var sorglig men underbar på samma gång. Talet gick jättebra, har fått så oootroligt många fina ord om det av lärare, föräldrar och elever. Är riktigt stolt över mig själv faktiskt. Skakade som ett jävla cp men darrade inte på rösten eller nått, så det kändes grymt.
Stog jättelänge på skolgården med alla och grät, sa hejdå osv. Men jag vet att dom jag verkligen tycker om kommer jag hålla kontakten med.

Drog hem och chillade efter, Carro kom förbi en stund. Vi cyklade runt lite och hamnade tillsist hemma hos Markus och åt tårta. Efter en stund drog Carro hem och jag och Markus lekte i hans trädgård.
Runt 7 drog vi och köpte pizza med Edvin Oscar Viktor & Carro, satt med en filt på skolgården och åt.
Cyklade sen till BEA och mötte upp jättemånga från vår årskurs och sen cyklade vi som en jävla armé till Söderbysjön där vi var hela kvällen.
Helt fantastisk, galen och underbar kväll. Visst det var lite kaos osv, men det är så det ska vara. Jag hade iaf helt sjukt roligt.

Jag och Carro cyklade sen hem till mig vid 2, däckade runt 3 och vaknade sen rätt tidigt.
Första sommarlovsmorgonen låg vi i min säng, åt frukost och tittade på Lilo & Stitch.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog träffa Carro och åka bräda. Om nån vill joina är det bara att höra av sig. Puss på er förfan.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0