sånadär bekännelser

När jag var liten ville jag bli en anka.
Jag måste alltid ta det första chipset ur en chips-påse, ta av den där skyddsgrejen på smöret osv.. Det är egentligen ingen tvångstanke eller måste-grej, gillar att göra det bara så låt mig. Tack.
Jag vill bli journalist, politiker, eller polis. Kanske en combo av dom?
Jag har väldigt lätt för att bli brun, blir bara värre och värre med åren.
Mitt favoritland är Spanien, älskar maten, kulturen, klimatet, människorna, språket, ALLTING.
Under några år av mitt liv gick jag på badminton, fotboll, dans, gymnastik och gitarr samtidigt. Blev en hel del träningar kan man säga. Fattar inte hur jag pallade. Men sen hade jag inget liv heller.
Jag har aldrig brytit nånting, men har sytt två ggr (sammanlagt 4 stygn)
Jag har varit rejäääält underviktig. Vägde typ 20 kg i 2an. Skolsystern ringde hem till mina föräldrar och frågade om jag fick mat. Det fick jag, men jag var bara jävligt liten.
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du villei nte bara bli anka, du ville ha orangea tuttar också!

2012-06-22 @ 09:09:25
URL: http://frkwiberg.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0