hmm...

Läste nånstans (kommer inte ihåg vart), att det bara är olyckliga människor som bloggar. Har funderat på det litegrann, men kan inte bestämma mig för om det stämmer eller inte.
När jag är riktigt glad osv beror det ofta på att jag har mycket att göra med kompisar och så, jag är inte så mycket hemma utan är nästan bara hemma för att duscha och byta kläder. Och automtiskt då så har jag inte tid för att blogga.
Och ofta när jag är ledsen eller liknande, så brukar jag sitta hemma i min säng och posta 10000 inlägg med depptexter osv.
MEN, betyder det att jag är olycklig? Tror knappast det. Jag är jävligt lycklig just nu. Det är sommarlov, jag har så otroligt mycket roliga saker inplanerade och allt känns allmänt bra.
Jag är fan inte olycklig och vill inte att någon ska tro det, jag bloggar för att kunna kolla tillbaka senare, se vad jag gjorde, mådde & hade på mig.
Den här sommaren kommer bli legendarisk för mig, fyfan vad kul jag kommer ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0