har varit afc ett tag..

Kan säga att igårkväll var en av dom absolut bästa kvällarna i mitt liv. Enskedeskolans Bal 2012 var legendary. Alla var så hiiiimla fina, och det var så sjukt jävla kul. Vi åt middag och det hölls lite tal. Balkommitén (jag och Maber från min klass + 6 andra från dom andra klasserna) hade utmärkelser till 2 från sin egen klass. Efter maten dansade vi vals några låtar, och sen var det en DJ som spelade "vanlig" musik. Åh fyfan vad vi dansade. Det var helt galet. Förstår inte hur jag klarade av att dansa med mina klackar, men det gick! Dansade tillochmed på ett upplyft bord.. När balen var slut så träffades dom flesta en stund efteråt och bara umgicks. Fruktansvärt bra kväll.. Och som grädden på moset blev jag vald till Bal-Drottning, är lite stolt faktiskt haha..

Kommentarer
Postat av: Mallank

Åh vad fin du var på balen och klänningen var ju döööö snygg!! :D

2012-06-08 @ 18:21:19
URL: http://ooui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0