everybody say wehoo

Igår var en braaa dag. Var med Carro och lite grabbs på IP. Sparkade hem till Carro och åt en sen lunch, dog i hennes soffa och tittade på barnprogram, drog hem, bytte kläder och sen drog vi till Sjöstan och åt på restaurang med pappa. Jag Lukas mamma och pappa alltså. Därifrån drog jag hem till Saga där det var mysiga människor. Var där resten av kvällen och kom hem vid halv 2. Däckade och sov till 12. Fram tills nu har jag gjort absolut INGENTING och det är så jävla skönt.
Juste, fick en avslutningspresent av mamma och pappa som jag håller på att trixa med nu. Wanna guess what it is? Näe det får ni inte, tänker säga vad det är. Eller ne, visa en bild. Look längst ner i detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0