det här har aldrig hänt mig

Okej, jag är verkligen inte den typen av tjej som har en kändiscrush. Visst kan tycka att den eller den skådisen är jävligt snygg osv, men har aldrig blivit kär i någon som många tonårsbrudar brukar bli. Säger inte att jag är kär, men allvarligt, om det är någon jag skulle kunna få en kändiscrush på så är det spikat Mac Miller. Helvete vad snygg han är. Och jag kommer att få se honom live nästa vecka. Dör nästan lite.
Haha det här kommer gå åt helvete känner jag, kommer sitta å deppa om kvällarna osv. Lol nej. Puss.
 

Kommentarer
Postat av: (/)

Åh va häftigt! Vart ska du se?

2012-06-23 @ 19:48:22
Postat av: Alicia

BÄSTA HOTTIE :D:D fett avis på dig ju :(((

2012-06-24 @ 00:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0