godmorgon

Ligger i min säng och bara älskar livet atm.

Känner att jag borde berätta lite för er nu, om den absolut bästa veckan i mitt liv. Tänker inte dra detaljer, men i stora drag så har vi lagat mat på stormkök, varit på grymt bra konserter mellan 6 och 12 (cirka), och sen dragit tillbaka till Vanlig Camping och festat till halv 6 på morgonen då jag och Emma traskat tillbaka till vårat tält för ungefär 3 timmar sömn innan man vaknade av att tältet blev som en liten bastu. Har träffat så jävla mycket nya människor, gamla vänner som jag inte träffat på flera år, och så har jag kommit nuvarande vänner mycket närmare. Finns inte så mycket mer att säga än att det här var den bästa veckan någonsin. Bildär: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.444477365564165.109613.100000057165849&type=1

 

Sen så var jag ju en vecka i Barca också. Kan säga att den semestern började med kollaps av total utmattning efter Peace. Inte så kul. Resten av veckan har varit asgrym med endast sol, bad, shopping och mat i mängder.

 

På onsdag åker jag och Carro (som jag saknar som ett jävla cp) till hennes Landställe i Falkenberg och sen direkt därifrån till Gothia så jag är i stort sett bara hemma och packar om.

Har ont i armarna nu. POSS.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0