ibland får man tänka på andra och inte på sig själv

Hej hörrni. Ligger å tjillar i min säng. Är helt slut. Först idag så var jag med Hempa ett tag. Runt 3 drog jag till Konsum för samling, sen var det cup ute i Kungsängen. Vi hade två lag med och kom på 5e och 1a plats! Riktigt grymt. För att skryta lite här på bloggen så gjorde jag mål på frispark (pang i krysset) och blev utsedd till Matchens Lirare. Naaaz. Käka pizza glass å kakor när jag kom hem. Duschade nyss, och tänker nog slagga snart. Har studiedag imorgon men ska upp rätt tidigt. Nu vet ni.
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer
Postat av: nipple

kärlek t hakan x2

2012-02-13 @ 18:34:12
URL: http://nipple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0