hej kompisar

Goooodmorgon. Vad händer bre? Själv ligger jag in ma bed.
Kan berätta lite om min helg, det kanske finns nån som är intresserad!
I fredags vare fekkenation hos Viktooooor. Rätt spårat å galet. Sov sen inte så många timmar. Igår så kom Nathalie och Emma hit, och vi färgade min toppar (??!!!!). Blått skulle de bli. Blev inte riktigt som jag tänkte mig, men jaja, vi får se vad jag gör med det. På kvällen var det cup ute i Täby. Vi spelade 6 matcher, varav en spelade vi lika, vann 3 och förlorade 2, så vi hamnade på fjärde plats. Fyfan vilka hetsiga matcher det var, alla blev helt manglade. Fick två rejäla lårkakor, men vi har ju världens bästa thaimassör (KIP) i laget, så hon försökte massera bort dom.. Ajaaaa, kom hem runt 1, duscha, åt kakor, sen däcka direkt. Vet ej vad som händer idag. PUSS PÅ ER.
Fredag bror
Nåra få bilder.
Lööördag.

Snodde Nathas bild!

Kommentarer
Postat av: nipple

FAN VA COOLT! (Y)

2012-02-05 @ 18:14:31
URL: http://nipple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0