En sak jag har tänkt på..

..jag började kanske inte riktigt mitt 2012 så himla bra. Alla är alltid så hypade om att deras nyår måste vara perfekt och att man måste börja året bra, för om det är dåligt i början kommer resten av året bli dåligt. Men jag tänker tvärt om. Jag började inte riktigt mitt 2011 på bästa sätt heller. Och det blev ändå ett jävligt bra år. Fast det var ju mitt jobbigaste år någonsin också. Men iaf, det jag vill komma till är, att mitt 2012 kan bara bli bättre. Om det hade börjat helt exemplariskt, och något sen hade blivit dåligt, säg om, nåra veckor, hade jag stått där och sagt: "Men mitt år som började så bra.." Men eftersom jag börjat mitt år rätt konstigt, så kan det faktiskt inte bli så mycket sämre, utan allt kan bara bli bättre. Och det känns jävligt bra.
Vet att jag typ skriver i gåtor och 70% av ni som läser det här inte kommer att förstå, men ni andra 30% som fattade, till er säger jag, Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0