el tisdag

Oj oj oj, idag har det hänt lite grejer hörrni.
Lite action i mitt annars rätt så lugna liv, (ha-ha).
Som resten av Sveriges 9:or skrev vi NÄP i Svenska Läsförståelse idag. Jag brukar aldrig vara nervös inför prov, men blev helt illamående och skakig i händerna. Efter en stund tänkte jag att jag skulle vila lite, och somnade i 20 min. Vaknade upp med lite halvpanik och skrev klart provet.

Och sen nu efter skolan då! Ser lite polisbilar åka runt i Sandsborg, inte värsta grejen. Men sen ropar dom ut i högtalarna på perrongen att tunnelbanorna inte får stanna i varken Sandsborg eller Skogskyrkogården på polisensorder. Sen kommer iaf min tunnelbana och alla kliver på osv. Åker iväg. Stannar i Blåsut. Och står där i tjugo min. Dörrarna går inte att öppna och det börjar välla in poliser på perrongen som går utanför och kollar in i vagnarna. Såå vi står där fett länge, och efter en stund går det förbi några poliser utanför, stannar utanför dörren där jag står, och så öppnas dörrarna och dom drar ut killen som stog typ brevid mig. Man ba jahap. Det var ett stort jävla gäng dom hade dragit ut iaf. Sen fick vi åka. Intressant va?

Nu då? Ska äta nått, och sen plugga, sen ikv ska jag träffa Hempa.

Känner att det här verkligen blev ett intresseklubbenantecknar-inlägg, men wtf, it's my blog. Haha. Bitch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0