Samma nätter väntar alla

Heeey. Matchen med reservlaget gick bra. Var sjukt trött när jag kom hem dock.
Igår var vi andra dan i skolan, lekte lekar kan man säga.
Åkte till Globen och kirrade grejer till skolan, köpte även nya benskydd yeaaahh. Hade träning på kvällen som gick helt åt helvete för mig, så jag och Elias åkte hem till mig innan den var klar hah. Eftersom jag började klockan två idag så sov Elias här inatt, mysigt somfan. Vi gjorde våfflor imorse, spelade cod och sådär.
Drog till skolan i 1 timme för att ha idrott, men vi hade bara genomgång inför terminen och lite så. Efter det har jag bara chillat hemma, fixat med grejer. Bland annat så fixade jag precis ett par gamla converse. Awesome.
Träning ikväll, är trött och seg men tänker inte låta det bli som igår för det. PUSS.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0