Sådärja

Är settled down i min säng nu. Så himla skönt.
 
Har varit rätt så busy på sistone. Var alltså i Kroatien en vecka, fullkomligt underbart. Bara sol, hav, mat & vila.
 
Kom hem i lördags natt, i söndags fikade jag i 3 timmar med bästa brudarna brus. På kvällen kom Elias över, sov kvar här, grymt mysigt. Imorse var jag en riktigt kvinna och gjorde pannkakor.
 
Later today efter att Elias åkt hem kom Emma förbi. Seriöst den människan är helt underbar. När vi var på Gothia var vi inne i stan och jag letade i typ varenda butik efter en transparent skjorta utan ärmar, men hittade ingen. Så kommer hon idag och har köpt en sjuuukt fin till mig. Blev helt lycklig. Jag älskar dig så mycket min fina vän.
 
Vi lagade maaaat sådära like a boss, sen drog vi till IP för lite fotbollsträning. Gick faktiskt bra.
 
Nu ska jag försöka ordna upp minnet på min dator.. Helt full.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0