Hola amigos

Ligger i min säng, har tänt massa stearinljus och lyssnar på bästa Ben Howard. Just telling, riktigt awesome musik.

Idag var jag först på IKEA en sväng med mamma. När vi kom hem fick jag ett ryck och städade iordning min bokhylla som var heeemskt stökig.

Efter att ha duschat å fixat mig åkte jag hem till Linnea där ett helt gäng andra brudar var. Vi grillade kyckling och så. Skitmysigt, man dör av garv varannan minut med dom där tjejerna. Senare på kvällen åkte vi in till Kungsan för att kola läget. Jag hade nog tyckt att det varit kul om det inte var så att jag var så trött, så vid strax efter 10 åkte jag hen och har alltså bara chillat on my säng sen dess.

Ska sova snart tror jag. Pusssss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0