nolifer


Vad heter du:
Rakel Susanna Kvist (snart Kvist Wiberg)
Ålder: 15.
Vad gör du: Kom precis in efter att ha cyklat fort somfan hem från IP i spöregnet
Vad längtar du till: Torsdag
Vad händer i helgenSkärgården
Vad blir du glad av: När jag gör människor glada :D
Vad blir du ledsen av: Massa saker
Vad ska du göra i dag: Leka med mina bästisar
Favoritsnabbmatställe: The Golden M

HUR
Svarar du i telefonen: Hoooooola! , Aa hallå? , Hej det e Rakel. eller nått helt cp
Gör du när du är kär i fel person: Finns det "fel" personer?
Tycker du om gul-bil-leken: Är så jävla bra på den så älskar't
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 200 + mitt kort
Många kontakter har du på msn: Hahahahaha msn
Spenderar du en regnig dag bäst: Med bra människor i soffan framför en film

VEM

Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Mamma, "då va det lu, från hemtfn"
Pratar du med på msn just nu? Hahahahaha msn
Ringde dig senast? Mi madre
Pussade dig senast? Elias :D
Vill du kasta en sten i huvudet på? Höhö *****
Ska du träffa imorgon? Aaaa om jag sover med Natha & Emma så antagligen dom
Vem fick du senast sms av? Eliiiiias

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ohyes
Gråtit en hel natt: Yup
Åkt vattenskidor: Nix
Köpt lösgodis för över 50 kr: Hehe aarå
Haft träningsvärk: Men hallå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0