you don't know me at all

Godmorgon. Fick sova hyggligt länge idag. Känns bra. Tänkte strax gå ner å äta frukost framför tv:n. Vad jag ska göra idag är osäkert. Hade tänkt träffa Elias, men min älskling har gått å blivit sjuk, å då ville jag åka till honom iaf så jag kunde ta hand om honom lite, men det var ingen bra idé för då kanske jag blir sjuk osv. Så jag är nog hemma hela dan. Ska väll börja sortera kläder eller hur man säger. Jag åker ju till Grekland i en vecka, sen direkt efter Gothia i en vecka, och direkt efter det Gotland cirka en vecka, och när jag kommer hem flyttar vi. Så jag måste börja packa ner mitt rum i kartonger, buhuhuhu, men jag behöver ju fortfaranade en massa grejer den närmaste månaden, så de grejerna måste jag sortera ut och blablabla. Nu räcker det. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0