Vacker som du är, du måste vara som du va

Yäs, såhär ser det ut för mig just nu. Och ja, det är en pärl-kuk där till vänster.
Ska väll sova strax eller nått. Imorgon går jag bara upp & duschar och klär på mig, sen åker jag hem till Elias och väcker honom, äter frukost där, är där hela dan sen åker jag direkt till min träning. Imorgon har vi varit tillsammans i 5 månader. Jag älskar dig oerhört mycket Elias. Tror även att jag tar med mig lite pärlplattor och sätter upp på vägen hem till honom. Hihi. Puss på er.
Secrets - OneRepublic

Kommentarer
Postat av: J e N n I f Ö r

Sv: jag vill ha någon av dina pärlplattor!!! Så jag kan göra örhängen av dom hihi typ pacman eller ipoden Höhöhöh ;$ kan betala :$ <3



Sv igen: jag har gjort det. Till ett nummer jag fick av Foppa men det går ej :(<3

2011-07-08 @ 10:49:52
URL: http://randomshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0