speeeed

Kör en liten speed på senaste dagen/dagarna eller nått.
Direkt efter att jag kom hem från Göteborg duschade jag och tog bussen hem till Elias, eller aa hans mamma. Hans syster fyllde år så det var kalas där med släkt osv, skitmysigt. Sov hos Elias på kvällen. Vaknade ganska sent, duschade, åt frukost, klädde på oss, åkte in till stan. Jag köpte en skitsnygg bikiniöverdel, och fick en av Elias som han tyckte jag va fin i hihihi så snäll pojkvän. Elias köpte lite prylar han med. Åt middag, gick på bio. Såg Super 8. Gryyymt bra. Åkte hem till mig. Elias och Lukas va tråkiga och ville inte åka å bada, utan spelade cod. Vi tittade på lite film, sen sov vi. Imorse, gick upp ganska sent, åt frukost, Elias åkte hem, jag åkte in till stan och träffade underbara Nathalie. Jag råkade köpa en vit body med röda hjärtan på, så himla fin. 30 spänn på HM hahaha. Vi köpte lite bullar å grejer å satte oss i Kungsan och snackade och skrattade åt konstiga människor. Åkte hem vid 5, vid 6 kom alla mina storkusiner hit och åt middag. Grymt mysigt. Å nu ligger jag här i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0