feel the awesomness

Hej bröder och systrar. Hur är det med livet?
Nänänä that's not my stile. Sitter och tjillar lite på mitt rum, har checkat lite film med mamma. Var en asmysig dag med Elias idag. Åkte hem till honom och väckte honom, åt frukoooost, sen gick vi ut en stund och åkte moppe, åt glass, åkte hem igen, spelade lite tv-spel höhö, stekte hamburgare, sen åkte jag på träning. Det var riktigt jobbigt att säga hejdå till honom. Fan asså. Började grina på bussen. Kommer sakna dig så jävla mycket..
Åker ju alltså till Grekland imorgon, vi ska till en liten ö som heter Kalymnos. Sen dagen efter vi kommer hem typ, så åker jag till Gothia i en vecka. Men efter Gothia åker jag till Gotland, där Elias och hans familj är och är där med dom i några dagar! Fan va det här kommer att bli bra. Får inte glömma bort å packa bara...
Gaaaammal! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0