You say I'm a bitch like it's a bad thing.

Ååååh börjar ångra att jag slutade dansa.. Sure det var typ 2-3 år sen jag sluta, men fyfan va kul det va. Började dansa balett när jag var typ 5, sen efter nått år började jag på s.k showdans. Gick på Lasse Kühlers dansskola (ganska känd) och dansade där 1 gång i veckan fram tills att jag fyllde 12 I think? Sedan skulle man gå på uttagningar för att se om man fick gå kvar där och så.. Jag fick vara kvar, och dom ville att jag skulle fortsätta med showdans på nivå 3. Det betydde 1 gång balett, 1 gång jazz och 2 ggr showdans varje vecka. Just då spelade jag även både fotboll och badminton, så jag blev tvungen att göra ett val. Så jag slutade dansa. Vilket jag ångrar som fan nu. Visst, jag har det fortfarande i mig, och kan inte stå still om jag hör musik. Brukar stå och smådansa lite på perrongen när jag väntar på tuben hehe.. Nej men allvarligt, är det något man borde ta upp igen eller..? Jag kan fortfarande göra flera piruetter på rad..

Kommentarer
Postat av: Malin

jaa gör det. Fan jag dansade också förut. Ångrar att jag slutade, är så kul att dansa :D

2011-12-22 @ 20:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0