wonderful christmas

Har haft en sjukt mysig julafton. Fördrink, Kalle Anka, julbord, sjungit gamla hederliga Wibergska sånger, ätit sjukt massa knäck å kola, druckit julmust och champagne, öppnat lite julklappar, (vi gjorde på ett ganska annorlunda sätt), ätit mer knäck, spelat charader (mormor spelade full tomte), spelat andra konstiga spel. Haft jävligt trevligt helt enkelt. Alla gick nyss, så nu blir det lite familjemys bara.
Av min underbara bror fick jag en parfym som jag önskat mig! Den typ luktar mig, eller hur man ska säga. Dör lite varje gång jag luktar på den. Iaf, så älskar jag skittles, så kartongen som parfymen låg i va fylld med skittles!!
Lite presents. Tycker dock inte det är presenterna som e grejen. DET ÄR MATEN
Och människorna osv

Kommentarer
Postat av: Lina

Aww mys :D

2011-12-25 @ 08:43:32
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0