Sen..

..så vill jag bara säga att tjejer och killar som inte kan hålla sig till den dom är tillsammans med borde fan.. skjutas.. eller nått. Ser hela tiden på facebook folk som är i ett förhållande men ändå håller på och typ flirtar med andra? Gäller både tjejer och killar. Blir så himla trött på det. Och så tänker dom inte på att alla kan se vad dom kommentar på folks bilder? Som nu t.ex, så är det ju typ nån form av "realtids-grej" till höger på facebook, då ser jag hur en kille som är tillsammans med en tjej har kommenterat nån tjejs bild om hennes urringing. Tänker han på att hans flickvän kan se det eller? Alltså, jag tycker att man ska kunna ha tjej/killkompisar även fast man är tillsammans med någon, men det finns faktiskt en gräns också.. Nä det här är en av anledningarna till varrför facebook är dåligt tycker jag.

Kommentarer
Postat av: M.P

Men vafan, får man kopiera och lägga in i min blogg eller :D hade tänkt å skriva ett sånt inlägg haha

2011-12-24 @ 01:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0