låt mig få va förevigt nu

Sho bitches. Dan före julafton har spenderats med min fina pojkvän. Vi har gjort pepparkakshus, bytt julklappar, spelat wii och bara myst. Totally awesome. Fick ett par underbara vantar som jag önskat mig. Ikväll blir det till att klä granen och lite sådant, fixa lite inför imorgon då hela släkten kommer hit. Kan inte förstå att det är julafton imorgon. Och snön har försvunnit. Awesome. Eller..?
Jag har blivit så himla dålig på att ta bilder på mig och Elias. Förut tog jag typ bilder hela tiden när vi var med varandra. Nu glömmer jag liksom bort det. Men tycker det känns viktigare att liksom vara med honom än att bara ha massa bilder. Bilder e sjukt mysigt, men aaa, tror ni fattar vad jag menar. Gillar den där killen väldigt mycket iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0