En al wat ek wil hê, is vir jou om gelukkig te wees

Varje kille skulle vara den bästa flickvännen.
Varje tjej skulle vara den bästa pojkvännen.
Enligt dom.
Men ingen är perfekt, alla försöker sitt bästa. Tror jag.
Jag försöker mitt bästa. Även fast det inte alltid blir bra.
Men, jag gör fortfarande mitt bästa. Bättre kan jag inte.
Och om det inte är bra nog, ja, då vet jag inte.
Det finns ingen som är perfekt på allt.
Isåfall är den inte mänsklig.
Iallafall, jy is die enigste ding wat ek wil wees met.
Jy is goed genoeg vir my. Daar is geen beter vir my.
Ek is nie volmaak nie. Maar al wat ek wil hê, is vir ons om saam te wees.
Ek is lief vir jou. Glöm inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0