Massa frågor

1. Tre namn jag lyssnar till:
Rakel, Racky, Skatan.
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Mitt hår? Elle nått.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag visar mina känslor för mycket.
4. Detta är jag mest rädd för:
Att någon i min närhet dör.
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Elias, mat och pengar.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Säga att jag har fel, sova länge, sen vet jag inte.
7. Detta tycker jag om att göra:
Vara med Elias, vara med mamma & Lukas, spela fotboll, åka snowboard, åka longboard, leka med min vänner (jagharfaktisktvänner), shoppa, lyssna på musik, sova, äta, andas..
8. Detta vill jag göra just nu.
Sova.
9. Bästa känslan:
Glädje.
10. Värsta känslan:
Illamående.
11. Är jag kär just nu?
Oooohyeeeeez!!!
12. Jag vill gifta mig?
I guess so.
13. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Tatuera mig (förhoppningsvisredanivinter), få baaaarn, resa runt hela jävla världen.
14. Min käraste ägodel:
Min mobil.
15. Något jag vill ha i present:
Eeeeeehh..
16. Detta har jag på mig just nu:
Mjukisbyxor + tshirt.
17. Favoritkläder:
Inga kläder alls!!
18. Favoritdjur:
Kissemiss.
19. Favoritlåtar just nu:
Kärlek vid sista ögonkastet, Sky full of lighters.
20. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligaste - so, tråkiagste - no.
21. Stjärntecken:
Oxe..
22. En bok jag älskar:
Alla HP.
23. En film jag älskar:
City of Angels.
24. Tv-program jag gillar:
CSI, CSI NY, House, Scrubs, How I met your mother, Two and a half men, Simpsons, Family Guy osv.
25. Favoritdoft:
Elias.
26. Detta äter jag gärna:
Kakor.
27. Dricker helst:
Saft.
28. Favoritgodis:
Vattenmeloner, Geisha, Skittles + typ all t annat.
29. Hit vill jag gärna åka på semester:
Indien.
30. Färg på mina ögon:
Dom byter varje dag.
31. Min längd:
157,5 långa cm.
32. Jag tror på:
Karma.
33. Person jag beundrar:
Min mamma.
34. Såhär bor jag:
Lägenhet.
35. Antal döda krukväxter i hemmet:
Mamma sköter såntdär så jag antar 0.
36. Favoritfärg:
Blå, rosa & lila.
37. En hemlighet jag vet:
Jaaaa men det tänker jag ju skriva.
38. Bästa present jag fått:
Alla presenter är bra presenter.
39. Senast köpta skiva:
Hahaha köpa skiva hahaha.
40. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Javenne.
41. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Javenne.
42. Udda förmåga/egenskap:
Har ingen.
43. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Kissemiss!
44. Var är dina föräldrar ifrån?
Sweeeeden.
45. Vilken är din favoritrestaurang?
Kööööket.
46. När badade du i en pool senast?
Shiiiet kommer inte ihåg.
47. Har du varit med i någon skolpjäs?
Obligatoriskt i fyran.
48. Hur många barn vill du ha?
2 små söta skitungar.
49. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Dääää vät jag äntä.
50. Har du åkt moped någon gång?
Ja.
51. Har du busringt någon gång?
Ja.
52. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Har inte gjort, men kan tänka mig ja.
53. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Mexico.
54. Har du en egen trädgård?
Inte längre.
55. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Simpsons + Family Guy.
56. Kan du alla orden i nationalsången?
Tror så.
57. Badkar eller duschkabin?
Bådaaa.
58. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Harry Potter and the Deathly Hallows part 2.
59. Favoritpizza?
Calsone/calzone vafan hetere?
60. Chips eller popcorn?
Popcorn.
61. Vilken färg på läppstift använder du?
Nej.
62. Apelsin- eller äppeljuice?
APPLE!!
63. Favoritchoklad?
Vanlig.
64. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Flera.
65. Är du bra på matlagning?
Masterchef.
66. Pepsi eller Coca Cola?
Gillar ingen av dom, men Cola då.
67. Vad var det senaste du handlade?
Cola och choklad :s
68. Har du kräkts offentligt?
Inte vad jag vet.
69. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej men kanske femte.
70. Kan man vara vän med sitt ex?
Det beror väll på?
71. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Vet inte om jag ens har nått.
72. Vad har du i din väska?
Just nu? Tjocktröja, keps, parfym, kräm, tuggummi, pärlplattor, sprejburk.
73. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Smsar med Eliiiias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0