die facebook die

Jag e fan trött på facebook. Det är skitkul när folk lägger upp bilder och sådär, men nu verkar det mer handla om "hur snygg är jag på en skala 1-10" osv osv. Liksom, "gilla den här statusen så säger jag om jag tycker att du är snygg eller ful", det kan man välja själv om man vill va med på eller inte, då får man lite skylla sig själv på vad folk svarar (jag har förövrigt slutat gilla såna statusar). Men, den här jävla grejen som folk börjat med, "gilla så skriver jag 2 personer i din logg och du måste svara helt seriös vem du tycker ser bäst ut". Där har inte jag bett om att få vara med. Och ändå, när jag loggar in på facebook, har jag två händelser om att ha blivit taggad i en post. Och båda är från en kille till en annan kille som undrar vem som är snyggast av mig och en annan. Och nej, jag blev inte vald, så ja, det gjorde mig lite ledsen, men vafan skulle inte blivit det? Men min poäng är, att jag hade inte bett om att vara med, så varför ska jag då utsättas för sånt där?
Fan va arg man blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0